LAI VALIK REKLAAMKINGITUSI

Kõik reklaamteenused ühest kohast - mugav, kiire ning professionaalseim teenindus

Praktiline juhend, kuidas edukalt ühendada digitaalsisu ja ärikingitused

14.07.2019

Jagage seda artiklit sõpradega:

Kingitused on üks meie elu lahutamatuid osi. Aegade algusest oleme teinud vastastikku kingitusi, olgu siis uusaastal, sünnipäeval või mõnel muul tähtpäeval. Kingitused rõõmustavad kõiki, väärtustades kingisaajat ning kingitusi tehes ei peaks piirduma vaid sõprade ja sugulaste ringiga. Kingitused võivad olla vägagi kasulikud ka teie ettevõttele.

Firmakingitus nõuab küll investeeringut, kuid see on oluline investeering, millel on tuntavad eelised teiste reklaamiliikide ees, olgu selleks siis bänner, reklaambuklett või reklaam paberlehes. Reklaamkingituste valikul tuleks aga silmas pidada, et see peab lisaks uudsusele ja põnevusele olema ka vajalik ning kasutatav. Kingitused on justkui stiimulid, mida saate oma klientidele pakkuda, aidates inimestel meeles pidada teie firmat. Kingitused on parim viis kaubamärgi tuntuse loomiseks.

Enne kingituste valimist oma klientidele, töötajatele ja koostööpartneritele uuriga välja, mida nad vajavad, mis neid tõeliselt rõõmustaks. Veenduge ka, et teie kingitused on loomingulised ja et neist võib olla kliendile kasu. Kingitused peaksid olema huvitavad ja praktilised. 

Kaasaja digitaalses inforuumis on avanenud uued uksed ka firmakingituste valdkonna jaoks. Innovaatiline tehnoloogia võimaldab nüüd ka kingitusi digitaalselt isikupärastada. Teie klient vajab vaid nutitelefoni ja internetiühendust, et saada teie privaatne, ainult temale määratud sõnum.

Siinkohal mõned näpunäited, mida firmakingituste digitaliseerimisel järgida:

  • Tundke oma sihtrühma – enne ettevõttele kingituste valimist on esmalt vaja tunda oma publikut. Kui tunnete oma sihtrühma, on teil võimalik valida just neile kõige sobivamad äri ja reklaamkingitused, mis omakorda suurendab investeeringutasuvust ja aitab kaasa teie kaubamärgi tuntuse kasvule. 

Te peaksite olema kursis, milline vanusegrupp pakub kõige suuremat väärtust teie poolt pakutavatele teenustele. Samuti on oluline teada, kes on teie konkurendid ja mida nad oma klientidele pakuvad.

  • Logistika – olles kaardistanud oma sihtkliendid, peaksite paika panema, kuidas oma kingitusi levitada. Mõelge välja, milline on parim viis reklaamkingitustega sihtrühmani jõuda, võttes arvesse ka kingituste eeldatavat mahtu.
  • Pühendage kingituste otsimisele aega – firmakingituste leidmine ei ole kerge ülesanne, see nõuab suuri jõupingutusi. Valikus on tohutult erinevaid tooteid, mille hulgast tuleb üles leida just teie ettevõtte eesmärkide ja eelarvega sobituvad kingitused.
  • Kingituste isikupärastamine – sõnumitele ainuomase sisu loomine teeb teie ärikliendid rõõmsaks, tõstab neid esile. Saate oma e-kirju muuta vastavalt konkreetse kliendi ostuajaloole, samuti kingitusi personifitseerida. Parim viis tuua naeratus oma kliendi näole on kinkida talle tema nime kandev märkmik või kohvikruus.
  • Valige õige turundusstrateegia – turunduses on planeerimine äärmiselt oluline. Võimaluse korral peaksite palkama reklaamkingituste eksperdi, kes oskab teile nõu anda millal, kuidas ja kellele kinke teha. Eriti tähtis on välja selgitada, kes on teie toote sihtrühm ja kuidas firmakingitused teie äri mõjutavad. 
  • Olge aktiivne sotsiaalmeedias – sotsiaalmeedia on üks lihtsamaid viise bränditeadlikkuse suurendamiseks. Loo kampaania #hashtag. Hashtag on oma olemuselt lühike ja lihtne märksõna, et hõlbustada selle meeldejätmist ning et inimsesed saaksid sellega seotud vestlustesse kergesti lülituda. Pakenditesse, flaieritesse, brošüüridesse jms saate sisestada ka sotsiaalmeedia nuppe, lühikesi URL-e ja sotsiaalmeedia linke.
  • Meedia jälgimine – tuleks ehitada sild online-kanalite ja ettevõtte kingituse vahel. Samal eesmärgil saate kasutada isiklikke QR-koode ja isikupärastatud URL-e. QR-koodi saate oma kingitusele kinnitada ja julgustada oma klienti seda skannima. QR-kood suunab kliendi veebilehele, kus teda julgustatakse tegema järgmisi samme. See ei pruugi olla teie ettevõtte kodulehekülg; pigem võib see olla sihtleht, kust saab andmeid analüüsimiseks koguda. Sel viisil on teil võimalik saata rohkem interaktiivseid andmeid. Lisaks saate oma klientide jälgimiseks luua ka isikupäraseid URL-e.
  • Looge oma ettevõtte kingitus, kasutades liitreaalsust – firmakingituste maailmas on kanda kinnitanud AR-kingitused ehk laiendatud reaalsuse võimalusi kasutavad kingitused, mis on viinud turunduse uuele tasandile. 2018. aasta oli turunduses laiendatud reaalsuse kasutuselevõtu aasta ning sellest peale on  turundusmaailm tormi vastu võtnud. AR (igl.k. augmented reality) on oluline vahend klientide, töötajate ja investorite mõtestatud osaluse suurendamiseks. AR-kingitused võivad pakkuda teile palju eeliseid, sealhulgas sihtrühma suurendatud tähelepanu ja digitaalse tehnoloogia kasutuse, et suhelda oma publikuga. Laiendatud reaalsusega seotud tooted on nt 3D Rubiku kuubik, 3DRubiku pliiatsitops, Maagiline purk 115, Rubiku Bluetooth-kõlar jt.

Kasutage internetipõhiseid reklaamkingitusi – lisaks AR-kingitustele on tänapäeval populaarsed IoT-kingitused (ingl.k. Internet of Things). Paljud tuntud kaubamärgid kasutavad juba IoT-tooteid laialdaselt. IoT-tooted on sellised nutikad vidinad, mis võivad nutiseadme kaudu ühendada erinevate seadmete funktsioone, nagu näiteks nutikas IoT adapter. Interneti-kingituste puhul ei ole tundmatu kaubamärgi kasutamine hea mõte, kuna tundmatu brändi tooted võivad lõpetada töötamise juba paari kuu pärast, mis jätab teie klientidele teie ettevõttest halva mulje. 

  • Kasutage üleskutset tegevusele – kutsuge oma klienti alati mingile tegevusele, näiteks võite paluda neil jälgida oma sotsiaalmeedia lehekülge või teha ettepanek jälgida oma meililisti. See on lihtsaim viis, kuidas kaasata kliente  online-tegevustesse.
  • Ärge unustage kontaktandmeidhea firmakingitus on selline, mis kaasab edukalt inimesi teie äri huvides. Peaksite lisama oma kontaktandmed kingitustele, et teie klient saaks teiega hõlpsasti ühendust võtta. 

Kui tegemist on ärilistest eesmärkidest kantud reklaamkingitusega, siis on oluline teha väga põhjalik eeltöö, et otsused kingivalik oleks parim võimalik ja ka õigesti ajastatud.

Ettevõtte omanikuna soovite et teie kingitus avaldaks klientidele märkimisväärset mõju, seega leidke aega otsimaks unikaalne toode, mis tutvustab teie kaubamärki kõige paremal moel.

Firmakingituste digitaliseerimine on hetkel üks tõsiseltvõetavamaid turundusstrateegiaid, mida saate oma ettevõtte reklaamimiseks kasutada.


Kasulikke nõuandeid kasutamaks kingitusi oma ettevõtte turunduses saate ka järgmistest lugudest:

Reklaamkingitused, mis tegelikult ka töötavad!

Kingitus töötajale - ettevõtte edu alus!

Kuidas reklaamkingituste abil müüki kasvatada?


Jagage seda artiklit sõpradega: